header

O nas

Kinga Kropiowska - mgr pedagogiki specjalnej, terapeuta Integracji Sensorycznej, członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej.

Ukończone kursy i szkolenia:
Terapia pedagogiczna,
Diagnoza procesów SI w odniesieniu do najnowszego modelu podziału dysfunkcji, postępowanie diagnostyczne i praca z małym dzieckiem oraz z dzieckiem z autyzmem.
Terapia behawioralna dzieci i młodzieży z autyzmem i z niepełnosprawnością intelektualną
Diagnoza i terapia dzieci autystycznych,
Diagnoza pedagogiczna dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku 0-12 lat,
Diagnoza pedagogiczna młodzieży i osób dorosłych z upośledzeniem umysłowym,
Konstruowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego,
Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce - program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Goddard,
Terapia ręki,
Kinezjologia edukacyjna,
Szkolenia w zakresie alternatywnych metod komunikowania się:
- Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić a nie mogą?,
- Makaton – program rozwoju komunikacji poziom I, II, III,
- Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I stopień,
Glottodydaktyka,
Metoda Dobrego Startu,

Dorota Nikipierowicz - mgr pedagogiki specjalnej, logopeda, terapeuta Integracji Sensorycznej, członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej.

Ukończone kursy i szkolenia:
Diagnoza procesów SI w odniesieniu do najnowszego modelu podziału dysfunkcji, postępowanie diagnostyczne i praca z małym dzieckiem oraz z dzieckiem z autyzmem.
Terapia behawioralna dzieci i młodzieży z autyzmem i z niepełnosprawnością intelektualną
Diagnoza i terapia dzieci autystycznych,
Diagnoza pedagogiczna dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku 0-12 lat,
Diagnoza pedagogiczna młodzieży i osób dorosłych z upośledzeniem umysłowym,
Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce - program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Goddard,
Terapia ręki,
Kinezjologia edukacyjna,
Szkolenia w zakresie alternatywnych metod komunikowania się:
- Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić a nie mogą?,
- System znakowo-obrazkowy PIKTOGRAMY,
- Makaton – program rozwoju komunikacji poziom I, II, III,
- Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych –I stopień,
Elementy metody werbo-tonalnej w pracy z dzieckiem z opóźnionym rozwojem mowy,
Ustawienie i emisja głosu,
Glottodydaktyka,
Metoda Dobrego Startu,

Beata Szczypińska - mgr pedagogiki specjalnej, logopeda, terapeuta Integracji Sensorycznej, członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej.

Ukończone kursy i szkolenia:
Terapia behawioralna dzieci i młodzieży z autyzmem i z niepełnosprawnością intelektualną
Diagnoza i terapia dzieci autystycznych,
Diagnoza pedagogiczna dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku 0-12 lat,
Diagnoza pedagogiczna młodzieży i osób dorosłych z upośledzeniem umysłowym,
Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce - program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Goddard,
Szkolenia w zakresie alternatywnych metod komunikowania się:
- Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić a nie mogą?,
- Makaton – program rozwoju komunikacji poziom I, II, III,
- Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych –I stopień,
Ustawienie i emisja głosu,
Glottodydaktyka,
Metoda Dobrego Startu,

GABINET TERAPII DZIECIĘCEJ ZYGZAK

ul. Okrzei 5A

Szczecin

tel. 668 409 401